Филтри

Категории

Здравословни идеи за заети хора

Дата: 06 Апр 2017

След стресирания работен ден , който сме имали и напрегнатия престой в уличния трафик, не ни остава време когато вече сме вкъщи да си приготвим здравословна вечеря. Вместо това ядем него готово набързо или си поръчваме от най-близката пицария. Някои от нас не включват този сценарий в здравословния си начин на живот.

За да си помогнете единственото, което трябва да направите, е да следвате тези 9 прости правила:

1. Пасирайте всичко преди консумация

Каквото и да закусите, бъдете сигурни, че ще бъдете изпълнени с енергия през целия ден, а стрелката на кантара ще се движи единствено надолу. Какво да пасираме ли? Всичко – плодове, зеленчуци, дори месо. Интернет пространството гъмжи от рецепти, така че изборът е голям и за всеки вкус.

 

2. Поръчвайте храна, но здравословна

Малко хора могат да си позволят да излязат в дълга обедна почивка и да се насладят на своя обяд. Вместо това поръчват пица или хамбургер от близката закусвалня и хапват набързо, работейки пред компютъра. Този вреден навик може да се изкорени с една дребна промяна. Потърсете ресторант, който приготвя здравословни ястия и следващият път поръчайте обяда си оттам. Може да се наложи да почакате малко повече, но така или иначе вече сте гладни, нали?

 

3. Хапвайте протеиновите десерти

Храните, които са богати на протеини, са скъпи и трудни за приготвяне. Затова можете да се заредите с протеинови десертчета. Те са вкусни, здравословни и ще ви заредят с достатъчно енергия,  докато дойде време за обяд. Имайте предвид, че те  не са пълноценни  заместитители на месото, ядките и варивата, а може да се използват само като допълнение към една добре балансирана диета.

 

4. Носете със себе си бутилка с вода

Една от най-здравословната напитка си остава водата.

Тя има всичко, от което се нуждае нашето тяло. Освен това водата има едно основно предимство – няма калории. Вземете от вкъщи една стъклена бутилка и я поставете на работното си място. Така ще се подсещате и ще пиете повече вода през деня.

 

5. Подгответе се за уикенда

Предварителното осигуряване на храна е важна част от поддържането на пълноценна диета. Ако отворим хладилника и намерим здравословни продукти вътре, е много по-вероятно да си приготвим вкусна вечеря, отколкото отново да поръчваме пица или бургер. Ключът към успеха е в подготовката. Избирате си няколко рецепти, които ще използваме през седмицата и уикенда и се снабдяваме с продуктите.

 

6. Внимавайте какво си поръчвате, когато отидете на ресторант

Дори да ви се наложи да се храните в кафене или ресторант, винаги може да изберете от менюто здравословни ястия, например салати с пиле, морски дарове, риба на скара, задушени зеленчуци. И едно златно правило – не е нужно да облизвате чинията. Колкото повече се тъпчете, толкова повече ще сте гладни.

 

7. Запасявайте се с плодове и зеленчуци

Плодовете и зеленчуците са богати на витамини, минерали и антиоксиданти. Както и намаляват риска от диабет тип II, удар и дори рак. Редовната им консумация ще ви помогне да свалите килограми. Тайната е в поставянето им на ключови места, за да са ви под ръка, когато почувствате глад. Оставете една ябълка на бюрото в офиса или пъхнете банан в шкафчето. Така няма да имате време да отидете до магазина за нещо сладичко, защото вече ще сте се заситили с полезен плод или зеленчук.

 

 

8. Заложете на киселото мляко

Киселото мляко може да ви бъде полезен съюзник в създаването на здравословен график на хранене. То е богато на калций, протеин и най-важното – ниско калорично е. Освен това може да избирате процента масленост в зависимост от вашата диетата, както и да го смесвате с други храни за създаване на вкусни комбинации, например с плодове или овесени ядки.

 

9. Здравословният сандвич съществува

Отнема само няколко минути за приготвяне и ви снабдява с пълния набор от важни хранителни елементи – зърнени култури, зеленчуци и протеини. Единственото, което ви е необходимо, са две тънки филийки пълнозърнест хляб, месо и зеленчуци по избор. Добавете малко авокадо или кисели краставички за по-екзотичен вкус.

Помнете – да се хранете здравословно не означава непременно да сваляте килограми, а да се чувствате жизнен и енергичен. Най-важното е този начин на хранене да не продължи само седмица или две, а да се превърне в начин на живот. За да бъде успешен денят ви, планирайте какво и къде ще похапвате. Когато имате възможност, пригответе си вкъщи храната и напитките, които ще консумирате през деня. Това намалява риска да се върнете отново към вредните навици,. Уверете се, че сте поставили дребни закуски на ключовите места, на които прекарвате по-голямата част от времето си. Потърсете в интернет разнообразни рецепти и ако сте на ръба да зарежете всичко, спомнете си за всички ползи на здравословния начин на живот!

 

източник: woman.bg

Остави мнение/коментар

Код за сигурност
  • Все още няма коментари

Промоции

Baby Nose Vacuum електрически аспиратор за нос

Baby Nose Vacuum електрически аспиратор за нос LANAFORM

-10%
Цена: 89.10лв.
Каталожна цена: 99.00лв.
виж отстъпката
Отстъпки за вас
Цена: 89.10лв.
Каталожна цена: 99.00лв.
Отстъпка: 9.90лв. (10.00%)
Апарат за измерване на кръвно налягане Omron MIT 3

Апарат за измерване на кръвно налягане Omron MIT 3

-15%
Цена: 99.45лв.
Каталожна цена: 117.00лв.
виж отстъпката
Отстъпки за вас
Цена: 99.45лв.
Каталожна цена: 117.00лв.
Отстъпка: 17.55лв. (15.00%)
Инхалатор CompAIR  BASIC  NE-C803

Инхалатор CompAIR BASIC NE-C803

-15%
Цена: 69.70лв.
Каталожна цена: 82.00лв.
виж отстъпката
Отстъпки за вас
Цена: 69.70лв.
Каталожна цена: 82.00лв.
Отстъпка: 12.30лв. (15.00%)
Върни До Горе