Количка

0 артикула

Категории

Вижте всички статии

Влезте в супер форма за пролетта

 

   Най-подходящите тренировки през пролетта са  кардио,защото спомагат за изгарянето на мазнините и изразходването на калории. Тялото се адаптира към кардиотренировките само за осем тренировки.

 

     За да се вталите, ще трябва да тренирате по пет часа седмично с различна интензивност. От тези часове два трябва да се паднат на интензивните тренировки, един – на приятна разходка и два – на аеробни упражнения със средна интензивност.

 

Веднъж седмично тичайте. За да поддържате високо ниво на интензивност, на всеки седем минути тичане скачайте по сто пъти на едно място или най-добре – на въже. Най-добре е да тичате сутрин преди закуска.Това са интензивните тренировки.

 

Други препоръчителни тренировки са в басейна. Пролетта е перфектно време за плуване, защото нямате шанс да настинете, ако не си доизсушите косата. Плуването ще накара сърцето ви да тупти по-бързо, а гърбът и тялото ви да станат по-мускулести. Ако не ви се плува, тичайте на бягаща пътечка или правете упражнения на крос-тренажор.

 

 

     Добро решение за кардиотренировките със средна интензивност е да посещавате курс по йога.

     През пролетта времето позволява упражненията да се правят и сред природата. Въртенето на обръч, известно като хула-хоп, също е добра кардиотренировка. Освен че е полезна за сърцето, тя развива гъвкавостта на тялото и се грижи за стройния силует. Ако не можете да тичате сутрин преди закуска, заменете този вид тренировка с друг – направете поне петдесет коремни преси, а след това и десет-петнадесет лицеви опори. След кардиотренировката вземете топъл душ, който накрая завършете с рязка промяна на температурата, като пуснете ледената вода. Това ще ви тонизира и ще се почувствате изпълнени с енергия.

източник:woman.bg

Остави мнение/коментар

Код за сигурност
    Все още няма коментари