Филтри

Категории

Как да вкараме организма си отново в работен режим

Дата: 20 Юли 2016

Празниците и почивните дни са придружавани с много емоции, било то покрай тяхното организиране или насъбрания адреналин от вълнуващите срещи с близки и приятели. Също така, някои могат да предпочетат тихо, отдалечено кътче, където да могат да си отдъхнат от стандартното ежедневие, а защо не и спокойна, уютна семейна обстановка с близките хора. Когато обаче, тези дни отминат и дойде денят, в който трябва да се връщаме към стандартното си ежедневие, ние се чувстваме унило и лениво.

Това може да се дължи на няколко фактора:

 

-        Насъбраните емоции по време на празниците

-        Чувството от това дали са оправдани очакванията от конкретната почивка

-        Задаващата се традиционната рутина на работата или на учението, защо не и на двете

-        Наднормено количество храна, която често поглъщаме покрай празниците и т.н.

Какво следва да направим?

 

Едни от основните пособия, които ще ни помогнат да се справим със стреса, е да си организираме хранителни навици. Би било хубаво в ежедневието да вкючим прием на плодове, зеленчуци и, при възможност, да си набавим допълнителни източници на ценни витамини и минерали. Като например, „супер храните” или хранителна добавка, обогатена със стандартен комплекс от витамини и минерали. Идеята е да можем да приемаме адекватно количество антиоксиданти. Приема на омега – 3 мастни киселини и храни, които стимулират производството на серотонин (яйца, ядки, сьомга и др.), биха били едно прекрасно допълнение към Вашото ежедневие.

 

Плавно и организирано да се върнем към обичайните задачи.

За повечето от нас, първите работни дни са най-трудни. Препоръчително е на преден план да изтъкнем най-неотложните задачи, както и да планираме нещата предварително. Задачите в първите работни дни трябва да се изпълняват с умерени темпове, иначе рискуваме позитивите и енергията от почивката бързо да се изчерпи, което би повлияло на продуктивността.

Физическата активност е препоръчителна, особено за хората, които са покачили някой друг килограм покрай почивните дни. Винаги сe споменава за качване на килограми покрай почивните дни, защото реално килограми на самите празници не се качват толкова, колкото около тях. Мнозина изхождат с оправданието, че ще тренират след като отминат празниците и му „отпускат края“.

И да се върнем към идеята за физическата активност. Би било препоръчително плавно да се покачва интензивността, особено за хората, които са отбелязали най-много отсъствия в залата, или пък я посещават само след празниците и преди лятото.

И не на последно място са разходките на открито, чистия въздух, приятелската атмосфера и повече позитивни мисли придружени с усмивки от началото на деня.

източник:healthstore

Остави мнение/коментар

Код за сигурност
  • Все още няма коментари

Промоции

Baby Nose Vacuum електрически аспиратор за нос

Baby Nose Vacuum електрически аспиратор за нос LANAFORM

-10%
Цена: 89.10лв.
Каталожна цена: 99.00лв.
виж отстъпката
Отстъпки за вас
Цена: 89.10лв.
Каталожна цена: 99.00лв.
Отстъпка: 9.90лв. (10.00%)
Апарат за измерване на кръвно налягане Omron MIT 3

Апарат за измерване на кръвно налягане Omron MIT 3

-15%
Цена: 99.45лв.
Каталожна цена: 117.00лв.
виж отстъпката
Отстъпки за вас
Цена: 99.45лв.
Каталожна цена: 117.00лв.
Отстъпка: 17.55лв. (15.00%)
Инхалатор CompAIR  BASIC  NE-C803

Инхалатор CompAIR BASIC NE-C803

-15%
Цена: 69.70лв.
Каталожна цена: 82.00лв.
виж отстъпката
Отстъпки за вас
Цена: 69.70лв.
Каталожна цена: 82.00лв.
Отстъпка: 12.30лв. (15.00%)
Върни До Горе