Количка

0 артикула

Категории

Начало Фитнес

Фитнес

"Умни тъкани", произведени чрез иновативни технологии

"Умни тъкани", произведени чрез иновитивни технологии

Нови дрехи, които оформят фигурата ви, борят се с целулита, намаляват ефекта на портокалова кожа и подобряват кръвообращението и лимфната циркулация - грешите, ако мислите, че не съществуват такива. Напротив, в производството на "интелигенте" тъкани на LANAFORM няма магия, а само редица естествени и мощни технологии.

Прочети още →

Ще придобия нови здравословни навици и ще се придържам към тях!

Ще придобия нови здравословни навици и ще се придържам към тях!

 

Току-що сте затворили главата за 2018 г. в историята на живота си и сега се оказва, че разглеждате празна страница. Вълнуващо време от годината, в което искаме да поставим пред нас нови предизвикателства за по-добра нова година, в която да се чувстваме по-добре в кожата си. Как ще поддържате новите си здравословни навици тази година?

 

Прочети още →

Какво да ядем преди и след тренировка?

В днешно време е актуално да се храним здравословно, да живеем природосъобразно и да посещаваме фитнеса достатъчно често, за да се сдобием със завидна фигура. 

Прочети още →

Завръщане в залата след лятната почивка

Е, приятели, лятото свърши. С неговия край идва и края на лятната почивка. Време е да вкараме организма си в работен и тренировъчен режим, и това не е никак лесно, нали ?Лятото често се определя като „отпускарски“ сезон и заради големите горещини разреждаме тренировките и това води до намаляване на физическата ни издръжливост и сила. Това не трябва да ни демотивира и да ни кара да мислим, че започване всичко от нулата. Започваме точно от там, където сме спрели, но с известен период на адаптация.

Периодът на адаптация е различно дълъг за всеки, но нашият съвет е – отделете си около 2-3 седмици, за да влезете пак във форма. И така… нека разгледаме „адаптацията“ от няколко страни:

Прочети още →

5-те най-добри допълнения към протеиновия Ви шейк

Чудили ли сте се какво можете да добавите към своя протеинов шейк, за да го направите още по-пълноценен и полезен?

Ето едни от най-добрите варианти, които имате:

Прочети още →

Ползите на минерала желязо

Желязото е минерал, който присъства естествено в много храни, добавен е в някои хранителни продукти, и е на разположение като хранителна добавка. Желязото е основен компонент на хемоглобина,на еритроцитите , които пренасят кислорода от белите дробове до тъканите .

Прочети още →

10 храни, източници на протеин

Набавянето на достатъчно белтъчини от храна, с които да се покрият дневни нужди е проблем, с който се сблъскват не малко хора.

Казаното се отнася както за атлетите, така и за неспортуващите. Естествено, дажбата при трениращите трябва да е значително по-голяма от тази на хората, целящи да се хранят балансирано.

 

Прочети още →

Най-честите грешки, които допускаме във фитнеса

Вече почти  всички дами се ориентират към фитнеса, за да поддържат добра фигура. Често допускат обаче някои грешки в залата, които понякога могат да лишат от смисъл усилията им. 

Прочети още →

Упражнението, което ще ни тонизира мигновено

Живеем в забързано всекидневие и  все по-трудно да намерим достатъчно време за така необходимите почивка, здравословно хранене и спорт.  

Прочети още →

Здравословните ползи от Омега 3-6-9 мастните киселини

Омега 3-6-9 мастни киселини

Омега мастните киселини (омега 3 или комбинация от омега 3-6-9) са много популярни сред физически активните хора. Имат различни ползи за здравето, свързани с техните противовъзпалителни свойства.

 

Прочети още →
Страница 1 от 4
«1 2 3 4»